Witamy! Twoje zadowolenie to nasz priorytet !

Uważasz, że zostałeś niewłaściwie obsłużony? Złóż wniosek reklamacyjny. Na jego rozpatrzenie potrzebujemy do 48h.



Nie wybrano piku

Częste pytania odnośnie reklamacji

W jakim okresie czasu zostanie rozpatrzona moja reklamacja

Co do okresu rozpatrzenia reklamacji jest to uzależnione od wielu czynników dla tego też w ciągu 48h od zgłoszenia reklamacji otrzymasz pełne informacje w jakim okresie rozpatrzymy twoją reklamację średnio cały proces reklamacyjny tra nie dłużej jak 7 dni roboczych. 

Co podlega reklamacji ?

Reklamacji podlega każda nie prawidłowość związana z Pomocą drogową czyli w przypadku: wulkanizacji rozszczelnienie opony w tym samym miejscu w którym zostałą zwulkanizowana Pomoc drogowa w przypadku uszkodzenia pojazdu lub towaru który został przez nas transportowany. Rozliczamy się z tego nawet jeżeli klient udowodni iż transportując samochód byli byśmy w stanie go przewieźć krótszą trasą zwracając przy tym oczywiście za kilometrówkę. 

Jaka jest podstawa reklamacji

Postawą każdej reklamacji składanej przez nasz formularz jest rachunek który otrzymał każdy klient po dokonanej jednej z usług które świadczymy dodatkowo pełny opis zdarzenia i opis dlaczego oczekujesz wszczęcia procesu reklamacyjnego. 

DANE FIRMY

  • AUTO LAWETA 24H ANHOL POMOC DROGOWA TIR & OSOBOWE
  • ul. Poznańska 22
  • 66-300 Skwierzyna
  • NIP : 5961204628
  • REGON : 211196882

ODDZIAŁY

  • B. AUTO LAWETA 24H ANHOL POMOC DROGOWA GORZÓW WIELKOPOLSKI TIR & OSOBOWE
  • ul. Akacjowa 3
  • 66-400 Gorzów Wielkopolski
  • TEL : +48 602 793 389
  • MAIL : [email protected]